what doesn't kill you makes you stronger

 
Hej vänner! Förvarnar för ett gnälligt inlägg..
Tiden springer iväg och jag hinner inte med att skriva här plus att jag är nere i nån svacka eller vad jag ska kalla de? mycket känslor som rivs upp undermedvetet enligt teori av mig och min fd kurator. 
Har även haft ett tryck på bröstbenet och en klumpkänsla i halsen sedan i onsdags, enligt 1177 kan rörelseapparaten vara rubbad och de är mycket möjligt eftersom jag kört intensiv träning senaste veckan. Har haft en panik känsla i kroppen under en veckas tid och idag kom den fram under min redovisning, började svettas och blev jätte varm på en halv sekund, och hade svårt att uttala ord, men jag lyckades hålla mig från att bryta ihop tack o lov.. Nu är jag äntligen hemma där jag kan bryta ihop om jag skulle behöva och ikväll kl 22 är jag hemma i Norrköping, känns konstigt att åka hem efter 3 månader här i Umeå.. Har dock mycket att se fram emot hemma, många dejter med familj och vänner❤️ 
 
what doesn't kill you makes you stronger..😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0