Kvällens pass

Gokväll vänner! Dagen har bestått av resurstid på skolan imorse, plugg och träning. Skulle kört ett step pass men det får bli imorgon istället. Så jag drog igenom dessa pass nedan med Ida fem varv. pjuu! Inga ursäkter ;) bra att hålla igång, har liksom gjort det sedan jag var 8 i och med att jag började spela fotboll då. Ni vet väl att träning och belastning är bästa medicinen mot värk i leder, fast med måtta då. Man ska väl inte köra som en Elit-slav haha. Varje gång du tränar pressas ledvätska ut och in igen med mer som ger näring till lederna. Atros orsakas bland annat av inaktivitet men också skador som för mig, kommer atros som ett brev på posten om några år eftersom jag opererat korsbandet i knät, happy me! not. Så tänk på era stackars leder och ge dom näring :) Nog nördat om anatomi....
måste fortsätta plugga; no life haha! Kiss and hugs
 
fryser om höger fot pga av skada i stortån haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0