Knäppa frågor


1. Vilket tuggummi brukar du köpa?
Stimorol ice intense mint

2. Vad har jag alltid i kylen?
mjölk, kvarg och ägg. Min ägg förbrukning är sjuk, äter minst två ägg varje dag, slå ut de på ett år haha.

3. Kex eller kexs? 
Kex så såklart!
 
4. Har du mjölk i kaffet? 
Jajjemen, värmd och skummad!

5. Apple eller Android?
apple

6. Spolar du vatten innan eller efter du har lagt på tandkrämen?
både och hallå haha.

7. Hur står du vänd i duschen?
med ryggen mot väggen för jag vill inte bli våldtagen av mitt duschdraperi! 

8. Knyckla eller vika ihop toapappret?
vika 😏

9. Hur fördriver du tiden är du åker kollektivtrafik?
musik och surfar på mobilen 

10. Fönsterplats eller gångplats?
fönsterplats 

11. Stressad eller lugn?
Lugn 
 
12. Tålmodig eller otålig?
Tålmodig ska fan
 
13. Planerare eller inpuls?
Både och.
 
14.uppkläd eller nerklädd?
Uppklädd 
 
15. Västkusten eller östkusten?
Västkusten
 
16. Har du dörren öppen eller stängd när du ska sova?
Stängd!
 
17 vilken sida av sängen sover du på?
Mitten 
 
18 vilken är din fotomin?
Haha jadu... olika med fett mycket filter haha😏
 
19 musik eller böcker?
Musik
 
20 sms eller mail?
Sms
 
21 sött eller salt?
Blandat
 
22 kan du nå näsan med tungan?
Nepp!
 
23 tror du på spöken?
Japp! jag är mottaglig
 
24 tror du på aliens?
Haha nej för helvete 
 
25 vad tror du händer efter döden
tror man lever ett vanligt liv fast man syns bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0