Hur vet du att det är en bra vän?

• din vän accepterar ett nej
• accepterar att du umgås med andra utan henne
• kan ta och förlåta misstag, visst det kanske kommer vara turbulent till en början. Men kan din vän prata ut om det så är det äkta. Du lär dig av ditt misstag och vänskapen blir starkare av motgångar.
• pratar din vän skit om andra bör du hålla dina hemlisar för dig själv
• din vän tillåter dina ups and downs, hon ska finnas där för dig no matter what
• din vän accepterar att ni inte hörs på 2 veckor, 1 månad, ett halvår etc, vänskapen bör bara lika stark för det
• din vän accepterar distans
• din vän blir glad och stolt för din skull
 
Låter som att jag vore expert på vänskap haha, det är jag inte. Men tant Moa är 26 år och har vart med om ett och annat ;) Man utvecklas genom åren både du och din vän och får bättre insikt ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är inte bara min dotter du är även min bästa vän en ära för mig...❤

2016-03-06 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0