Han är klok

hej vänner,
 
idag var det första dagen i skolan efter jullovet. Vi fortsätter med anatomin i en och en halv vecka sedan börjar termin 3. 
Idag har många tankar bara strömmat igenom mitt huvud jisses. Behöver inte gå in på det men jag har sånn press på mig själv ibland. Eller ibland.. väldigt ofta. Vet inte om det sitter i sedan fotbollen från barndomen. Idag började jag med träningen igen också, skönt de. Behövs endorfiner till min plugg hjärna. 
 
Har precis lagt på ett samtal på Skype med min Markus. Det behövdes, han är bäst. Kan liksom säga allt till honom som om han vore min bästa vän. Han är klok min Markus❤️ 
 
 
Ligger just nu i sängen och skriver. Kallt i lägenheten trots tända ljus. men det är inte så konstigt, det är liksom 24 minus ute. Dags att krypa ner och somna till en film eller bok. 
 
Goodnight! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0