Flyttstädning av Lisas lägga

Första dagen av termin 3, shit va tiden passerar. Lektionen idag var rolig då vi diskuterade ett case vilket var länge sedan, men kursen namn kan ju låta roligare, forskningsmetodik kvantitativ metod liksom haha.
 
Efter skolan följde jag med Lisa till hennes förra lägenhet och flyttstäda den. Vad gör man inte för sina vänner 😘 Vi åt en pirre imellan på pizzerian i närheten och jag har extrem fobi för matos usch kände mig vidrig när jag kom hem haha. Allt jag hade på mig slängdes i tvättkorgen. Och nu ligger jag i sängen ny duschad och typ halvdöd och känner hur min ytterjacka luktar matos. blä. Haha.
 
 
Imorn blir de egna studier och sen BADA på iksu 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0