En helg i världsklass

Satan va de går fort att vända på dygnet, såhär sent brukar jag la inte vara vaken....
Men hörrni jag har haft en världsklassig helg. Igår kväll är en kväll som jag kommer minnas för livet. Det var en magisk kväll och när jag skriver så var den unik. Jag och några av mina fina klasskamrater eller det låter bättre om jag säger vänner för det är dom, jättefina och underbara varenda en, vi firade att vi klarat ett år tillsammans. Hur grymma är vi??! Vi trängde ihop oss hos Niklas och Linnea, finns de hjärterum finns de stjärterum. vi spelade spel, söp, sjöng (högt i kör) och kramp skrattade. Natten slutade på all star där vi dansade och fortsatte ha lika roligt. 
 
Idag har det vart en annan historia. Haha Jesus Kristus. Vi har hjälpt Lisa FLYTTA.... Förstår ni vad jag skriver hahaha. Bakis flyttar gör jag sällan! Men faktiskt så gick det bättre än vad jag trodde. Det gick kung. Jag stannade kvar hos Lisa och käkade pizza och mös med henne I kaoset men det började likna nått vart efter, supermysig lägga! 
 
Just my luck! Som öppnar en påse med kakao förpackning i upp och ner haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0