Dexter I'm in Love with you

hej vänner,
idag sprang dagen iväg, meeeen denna vecka har vart som typ 100 år! Det är torsdag.. fredag natt..Bara.... blir en långhelg faktiskt eftersom jag och Johanna skrev färdigt uppgiften i biomekanik idag som ska skickas in imorgon Tjoho! :)
 
nu till något annat. Nån som sett Dexter? jag själv har sett alla 8 säsonger men nu har jag fått för mig att kolla om. Trodde jag skulle tröttna men icke, helt fast! Det handlar då om en man som är seriemördare som mördar endast de som förtjänar att dö och samtidigt som han gör detta jobbar han som labbsnubbe på miami police och har ett privatliv på de också. Mycket bra serie!
 
 
Jag är en Dexter nörd. Jag tycker han är en vrålsnygg karaktär och han finns som bakgrundsbild på mina datorer plus att min katt heter Dexter😆 
 
sovmorgon imorn, lyx. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0