Allt mellan himmel och jord

Hej vänner,
 
Mycket känslor som bubblar inom mig och som behöver komma ut förr eller senare. Det är viktigt att tillåta sig själv bryta ihop och släppa taget om det där tryckande locket som man kan känna i halsen när man är påväg att börja gråta. Idag lyckades jag bryta ihop (jag tackar vinet som jag drack igår haha), MEN det var inte till max för det blir automatisk att det där locket bromsar.
Saknaden hem till mina vänner, familj och markus började efter jullovet bli värre. Andra terminen kände jag INGET av detta. Jag blir helt disträ och kan fastna med blicken för jag tänker på det som jag har 80 mil bort. Det är skönt att veta konkret varför jag bryter ihop och att jag vet att det kommer bli bättre, för det är bara en period och jag är mänsklig precis som alla andra. 
 
Jag pratade med min markus förut, om allt mellan himmel och jord. Skratt och gråt. Han kommer hit till Umeå om 12 dagar ♥

 
Borde gå ut i solen men måste sova en stund, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0