160112

hej vänner,
 
ärligt så känns det som vi haft en hel vecka med föreläsningar men när jag tänker efter är det ju bara tisdag. Hur kan man vara så slut efter ett jullov? haha. Har typ blivit sjuk... och på det har jag börjat känna mig hatiskt mot mina halsmandlar och läkarna som inte lyssnar på mina önskingar om att kutta bort dom, vill kunna njuta av min fritid inte sucka mig igenom den :) 
Har jag några djupare funderingar jag vill dela med mig av? hmm.. känns just nu som en evighet bort från min familj och vänner. Planerna den 12-14 februari gick inte att hålla för min del (skolan går före), så får stanna kvar i Umeå istället för att fira mig själv och våran Elin. Så glad jag har fina människor runt omkring mig och min mamma och markus på skype som stöttar mig!♥
 
Ligger i sängen nu ja.. och ska ta mig en vila och sedan plugga för imorgon har vi praktiskt tentamen i rölighet och muskelstyrka.
 
mellanmålen består av detta.
 
Jaaa bakom det här huset på sofiehem döljer sig min lya. Allt i umeå heter något med hem - berghem, mariehem, ålidhem. Och det sägs inte "i" sofiehem utan här säger vi "på" om de flesta ställen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0