Vintern är härlig endå

Hej vänner!
veckan i skolan har vart betydligt lugnare än förra veckan. Så väldigt skönt att landa och lugna ner sig litegrann från ständigt högvarv. Här kommer några bilder från veckan + ett par från när Markus var här för två helger sen. Jag älskar vinter, så vackert dock älskar jag sommar och värmer lite mer. Hemma i Norrköping har jag sett på sociala medier att det inprincip är vår och när det kommer några centimeter snö och 3 minus så är det gnäll delux haha. SLUTA! här är det en halvmeter snö! Jag har blivit en Norrlands brutta förstår ni för jag uppskattar vinter nu :) Det är härligt trots mer bök och kläder.
 
 
Dags att sova, upp tidigt imorn för att planera inför ett klientmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0