Underbara vänner skiner upp dagen

 
Hej! 
Idag har det vart en stressig dag. Arbetat med ortoser som vart obligatoriskt i skolan de tre senaste dagarna. Stressen blir när vi känner att vi måste göra klart fort för att gå hem fort och plugga inför tentan som är på måndag, men lärarna ger oss inte chansen att få den förutsättningen. Så efter idag vart jag less, skicka iväg ett mail till lektorn med klagomål för det är ju det dom uppmuntrar oss till, våra åsikter. Tur att man har en blogg att gnälla i som ni läser haha, stackars er! 😆
 
Nu till det som räddade denna dag.. Påvägen hem sa jag till Johanna att jag vill hem och tröstäta choklad hela kvällen. Och sen rätt va de är damp de ner ett paket (se bilder ovan). Fy satan va glad jag vart, det var som att det var menat. Ett paket från mina bästa vänner hemma i Norrköping, med choklad i! Energi som hjälpte till bättre fokus. Jag älskar dom❤️ 
 
Så från nedersta bilden (se ovan) som jag tog imorse när jag absolut inte ville gå till skolan till glada tjejor på ett paket med godis i. Happy!! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0