Snart sommarlov

Tro det eller ej men jag lyckades få dessa hyfsat rena. Är det festival får man räkna med det här. Värt det som tusan! 

Tänk att det bara är 5 dagar kvar tills jag reser hem till norrköping och där väntar jobb, flytt och massa annat skoj. Shit! snart är första terminen färdig. Helt plötsligt står vi där på examen som färdiga arbetsterapeuter.
På tal om utbildningen så är det de bästa jag kunnat göra trots hemlängtan till min underbara familj, pojkvän och vänner.. Det var precis vad jag behövde, att "fly" hemifrån efter allt jag blivit utsatt för, jag ville fly från min måttliga paranoia. Jag kom in på min reservplats och det fick jag reda på 19e januari, onsdagen den 21e fick jag bostad i Umeå och på söndan samma vecka tog jag flyget med gråten i halsen till en stad jag inte visste ett skit om. Jag var skitnervös första dagen i skolan, kom ju in en vecka senare än alla andra så jag hade ju missat en del information. Men det gick jättebra :) Den här terminen har jag funnit fina vänner som står nära inpå min själ, dom är underbara. Summan av dessa månader är att jag blivit stabilare i själen och mitt minne har blivit lite bättre :) 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig.
Och underbar Moa // Skrutt ;)

Svar: tack min älskling <3 ;)
Moa

2015-05-31 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0