Arbetsterapeuter rockar

godmorgon, nu har jag vaknat i Johannas säng. Hon ligger och sussar sött bredvid☺️
det var en jätte rolig kväll igår med alla klassisar men själva festivalen är jag hittills besviken på. Det var väldigt ungt folk som va dryga o trängdes o knuffades. Sen fick vi vänta på artisterna en bra stund mellan varje spelning Suck... Men vi hade en skitrolig förfest hos Lisa, en liten tuttfest hihi. Senare vid 18 tiden gick Lisa Emma Johanna Cissi o jag vidare till alex och massor fler i våran klass, där hade vi skit trevligt. förfester är ju alltid roligast😃
 
 
måste säga en fantastisk sak om Umeå, och det är att det är ljust dygnet runt på sommaren. Det blir aldrig mörkt och solen börjar stiga upp redan vid halv 2 tiden. Igår fick jag för första gången en sommar feeling för det påminde om bråvalla festivalen hemma i norrköping som kickar igång om mindre än en månad😃
Afrojack va grym förresten!!! 
 
nu ska jag ringa till ett födelsedags barn, nämligen mitt hjärta💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0