Valdermarsvik

Hej vänner! 
 
Sitter på min lunch rast och tar igen mig, mina ben värker lite smått och har ont i högra sätes muskeln efter gårdagens löpning i vrinneviskogen. Så satans skönt att springa i kvällssol🌞 . På tal om igår åkte jag och Markus till landet i valdermarsvik tidigt på morgon. Där var även Markus pappa och systrar. vi startade dagen tillsammans med en god frukost sedan vandra vi ner till sjön och metade i ett par timmar. Jag hade vinterjacka på mig, hur normalt är de på sommaren haha. Men senare sprack de upp när vi åt middag och tårta. Fräknarna kommer mer och mer nu, jag gillar dom😊☺️
 
 
Idag jobbar jag som sagt 7-16, senare blir de gymmet och fotbollsmatch. Kan tyvärr inte vara med, måste träna upp mina knän. Ha en bra dag hörrni!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0