Söndag

Heeeej bloggen,
 
är allt lite sliten idag, va ju ute och svängde igår. Vi fira Therese och käka middag på kopparhammaren. Mycket god burgare beställde jag. Senare gick jag hem till Maria med flera vänner. Vi drack massa gott och tjattra och sen drog vi tillbaka till koppis och svängde på höfterna hela natten. Blev en sen eller tidig morgon för käka mcd och hjälpte en killkompis fixa skjuts hem. Idag ska jag åka ut till Kimstad och glo mitt fotbollslag spela match. Önskar jag kunde delta men har slemsäcksinflammation i höger knä 😟 Efter matchen ska jag till mamma en stund, hon bor ju där❤️ 
 
Tog inga bilder igår, bara massa video snaps. Så mina bebisar får dekorera detta inlägg ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0