Motions- och idrottskadeenheten

Godförmiddag🌞
 
sitter pÄ motions- och idrottskadeenheten, nyöppnat stÀlle vid parKen i Norrköping. En sjukgymnast ska göra en bedömning pÄ mitt högra knÀ. Det krascha ju sist jag spela fotbollsmatch. Hoppas de inte Àr nÄgot allvarligt, har skitont imellan Ät :(
 
Idag ska jag ligga i solen hela dagen, ska tillaga lunch till mitt hjĂ€rta först bara, han slutar jobbet 12. Vid 16 tiden kommer en av mina bĂ€sta vĂ€nner Tim och hĂ€mtar mig. Vi ska softa base pĂ„ hans altan, grilla kött och tjattra😊
 
 
Mina Àlsklings bebisar Àr hemma hos oss nu. SÄ tacksam att Mia och Emelie tagit hand om dom. Om en mÄnad fÄr dom softa pÄ en balkong. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0