Mitt liv går i 110

Hej på er, shit vilken dag. Haft workshop i skolan 8:30 till 16:30. och sen faatttaaa nur är första terminen avklarad :D Så jag och cissi firade med en varsinn glass sen kramade vi hejdå, fick även krama om mina andra pinglor. Ska jag klara mig utan dom i 3 månander?!!
När jag väl kommit hem börja jag packa väskorna och insåg efter ett tag att det här går ju INTE. Fick åka en vända till nya lägenheten med ett lass, så jävla segt! och måste tillägga att under denna process har jag storstädat också. NUUU sitter jag äntligen här i sängen med massa gottit, har tryckt i mig en kycklingwook innan också haha. Får packa imorgon bitti för 9:40 går flyget HEEEEM :D tjoho!
 
saknarr dom här två. Ebba och Viktor. Snart får jag träffa dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0