Lindö småbåtshamn

Godmorgon,

Har sovit så skönt! Kan bero på att jag haft min Markus bredvid mig. Nu är jag äntligen hemma i 3 månader, det känns lite overkligt att en termin redan är avklarad.
Igår var en fantastisk dag. Jag och Markus åkte till himpafältet och spela aqua golf. Han är grym på att swinga iväg bollar tillskillnad från mig haha. Efter de tog vi oss tilll Lindö, åkte runt och kolla lyxiga hs vi vill bo i. Sen satte vi oss på en brygga vid småbåta hamnen och njöt av solnedgången, helt vinstilla, underbart..
 
 
Idag är det rensning av våran garderob som gäller, vi flyttar ju om en månad. Vi ska först äta en härlig frukost :)  Senare ska jag träffa min Maria.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0