Kopparhammaren

Godmorgon! sov inte som en kung inatt, är de för jag längtar så mycket hem till norrköping? Har bärt ner två sinnes sjukt tunga resväskor ner för trappen, de va så tunga att jag va nära att ramla ner haha. Snart kommer taxin som ska ta mig till lägenheten, då får jag se hur långt farbror hyresvärd har kommit med renoveringen :) 

Nu är det bara 2 ½ dagar kvar till jag reser hem, så på helgens planering ska jag ut och käka med min bästi Maria, min babe som jag saknat henne. Vi ska inviga kopparhammaren restaurang, en nyöppnad nattklubb i Norrköping. Ska även träffa Marie, herregud två stycken underbara donnor på en och samma helg. Happyyy <3 <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0