Flyttkaos

god kväll! denna eftermiddag/kväll har jag och en del från klassen grillat och firat Carro vid Nydalasjön. Vi levde lite friluftsliv för en stund genom och grilla köörv på pinne😎. Vi svulla även i oss kladdkaka, nutella, jordgubbar och citronmuffin.

Det är verkligen kaos i mitt rum här i Umeå. Ska flytta till min lilla lägenhet på Sofiehemsvägen imorgon plus få en nyckel till den självklart., så taxin kommer 9:40 och då ska två stora väskor och två kassar packas in. Skönt att jag bokade en taxi till imorgon. Fatta om jag skulle ta allt på bussen haha herregud, det skulle se kaos ut!

 
Sitter i sängen bland allt kaos runt omkring mig och kollar på ex on the beach, får utbrott på det programmet. Usch vilka människor, snorungar hela högen.
Dags att krypa ner snart, godnatt hörrni! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0