Crazy catlady

Hej på er, om jag hade mer tid skulle jag skriva här 😉 ska berätta de lilla som hänt sedan sist. Kimstad GoIF som jag spelar fotboll i vann med 7-2 i söndags. Roligt att se mina lagkamrater köra, de syntes att de hade roligt på fotbollsplanen.
 
Jag är ledig idag och likaså igår då jag kicka igång med gymmet på Friskis, Cicci är med och pushar mig😊 har även kört ett benpass vid åtta tiden imorse tillsammans med henne. Känns bra! Sitter just nu och degar i soffan, tryckt i mig lite kvarg och ska snart städa och tillaga kycklingklubba i ugn till min pojk. Han är i vilbergen just nu. 


Jag dekorerar även detta inlägg med några katrailer hihi. Mina kelgrisar.. Och vet ni?! Jag ska till smultronstället senare och äta lite gnutta glass, och sällskap får jag av min älskade brorsdotter Ebba, som jag saknar henne!!! 
 
Ha en fin dag hörrni 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0