Examen middag

 
Hej vänner!
 
dagarna bara försvinner iväg. Jag har häcken full med jobb och fix i nya lägenheten samt planering och kolöa runt på saler vi ska köpa från loppis osv. Så idag ska jag på upptäcksfärd och se om jag hittar en skänk😊
 
och hörrni igår blev en trevlig kväll efter jobb och träning. Befann mig i lindö hemma hos Markus släktingar, vi firade marias examen (Markus syster) med massa gott. Jätte trevlig kväll. 
 
Dags att kliva upp från sängen, frukost och löpning i skogen väntar på mig. Hade gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson Bizzozero

Fina bilder !! Checka gärna in min blogg fina du och klicka även gärna på länkarna under collagen med kläder för tips på kläder som har jätte bra priser! :) ha en bra dag!

2015-09-01 @ 13:22:10
URL: http://ssannabizzozero.blogg.se/
Postat av: Girltyping

fina bilder, det såg också väldigt gott ut :)

2015-10-12 @ 13:19:46
URL: http://girltyping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0